1. Sklep

Jak zamawiać?

Oferujemy 3 drogi zamówienia towaru ze sklepu promediaplus.pl:

  1.     Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej poprzez przejście ścieżki zakupowej. Kolejno: dodanie produktów do koszyka, przejście do ekranu podsumowania, podanie danych do wysyłki, potwierdzenie zamówienia, opłacenie zamówienia za pośrednictwem przelewu, płatności DotPay lub pobrania.
  2.     Zamówienie telefoniczne z podaniem liczb towaru, przeliczeniem należnej kwoty przez naszego konsultanta, potwierdzeniem ustnym i przelewem lub płatnością za pobraniem.
  3.     Zamówienie mailowe poprzez podesłanie informacji na temat produktów i zamawianych liczb oraz danych do wysyłki na adres biuro@promediaplus.pl

Zamówienia mailowe można opłacać poprzez przelew lub pobranie.

Uwaga! Obsługa sklepu promediaplus.pl zastrzega sobie prawo do zażądania przedpłaty lub odmówienia wykonania przesyłki pobraniowej.

 

Kto może zamawiać na promediaplus.pl?

Sklep internetowy promediaplus.pl zastrzega sobie prawo do obsługi zamówień złożonych wyłącznie przez podmioty gospodarcze (firmy, stowarzyszenia i jednoosobowe działalności gospodarcze). Pro Media Plus sp. z o.o. nie obsługuje zamówień złożonych przez osoby fizyczne.

 

Czy mogę zamówić produkty z wydrukiem?

Nie oferujemy produktów z wydrukiem. W przypadku potrzeby zakupu tego typu produktów, możemy polecić zaprzyjaźnione drukarnie wielkoformatowe. W tym celu należy napisać wiadomość mail na adres biuro@promediaplus.pl

 

Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Tak, jesteśmy płatnikiem VAT. Nasze produkty objęte są 23-procentowym podatkiem.

 

2. Oferta

Czy mogę otrzymać indywidualną ofertę?

Indywidualne oferty przygotowujemy wyłącznie dla naszych stałych partnerów biznesowych. O tym, kto jest określany mianem „stałego partnera biznesowego” decyduje zarząd Pro Media Plus sp. z o.o. na podstawie swoich indywidualnych opinii.

 

Czy mogę zamówić wiele sztuk w liczbie innej niż ta przewidziana w paczce?

Tak. W takim przypadku liczymy kwoty za pełne paczki i pojedyncze sztuki.

Przykład:

7 sztuk Roll-upów Compact 85x200 = 1 x Paczka 4 sztuki (1 x 139,60 zł netto) + 3 x 1 sztuka (3 x 37,40 zł sztuka) = 251,80 zł netto

 

Czy mogę przyjechać i obejrzeć towar?

Tak. Staramy się zawsze posiadać cały asortyment na stanie w naszym punkcie odbioru przy ul. Głogowskiej 218 w Poznaniu. Prosimy tylko wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia dostępności konsultanta w umówionym terminie.

 

3. Czas realizacji i wysyłka

Jaki jest czas realizacji?

Towar zamówiony do godz. 14.30 wysyłamy tego samego dnia. Towar zamówiony po godzinie 14.30 wysyłamy dnia kolejnego. Wszystkie paczki krajowe wysyłamy kurierem 24-godzinnym.

 

Jakim kurierem nadawane są paczki?

Przesyłki wysyłamy wyłącznie poprzez firmę kurierską DPD.

 

Gdzie mogę śledzić paczkę?

Z uwagi na krótki czas dostawy numer listu przewozowego podajemy wyłącznie na prośbę klienta. Prośby o podanie numeru można zgłaszać mailowo lub telefonicznie. Paczki można śledzić pod adresem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

 

Ile kosztuje wysyłka?

W przypadku zamówień na kwotę równą lub wyższą od 500 zł netto koszt wysyłki krajowej pokrywa w całości Pro Media Plus sp. z o.o. W przypadku zamówień o mniejszej wartości koszt wysyłki krajowej wynosi 23 zł brutto.

 

Czy mogą Państwo wysłać towar za granicę?

Wysyłki zagraniczne prosimy ustalać indywidualnie z naszym konsultantem.

 

Czy istnieje możliwość wysyłki z dostawą na sobotę?

Tak, jednak wymaga to wcześniejszego uzgodnienia możliwości i ceny wysyłki z naszym konsultantem.

 

Czy mogę zorganizować własnego kuriera?

Niestety, w tej chwili nie oferujemy możliwości przekazania towaru innej firmie kurierskiej niż zamówiony przez nas kurier DPD. Towar możemy jednak wydać odbiorcy na miejscu w ramach pracy Punktu Odbioru Osobistego.

 

Czy mają Państwo punkt odbioru osobistego?

Tak. Nasz punkt odbioru osobistego znajduje się w samym centrum Polski: ul. Głogowska 218, 61-104 Poznań. Punkt czynny jest w godzinach 8.00 – 16.00. W przypadku chęci skorzystania z odbioru osobistego prosimy o mailowe lub telefoniczne potwierdzenie dyspozycyjności konsultanta w wyznaczonych godzinach.

 

4. Płatności

Jak mogę opłacić zamówienie?

Najszybszą i najwygodniejszą formą płatności jest płatność elektroniczna za pośrednictwem DotPay. Oferujemy także wysyłkę kurierską za pobraniem oraz przelewy tradycyjne. Przelewy tradycyjne prosimy realizować na konto: Raiffeisen Bank 12 1750 0012 0000 0000 3650 4285 Zastrzegamy sobie prawo żądania podesłania potwierdzenia przelewu lub wstrzymania wysyłki zamówienia do czasu zaksięgowania środków na naszym koncie.

Płatności odroczone (nawet do 60 dni) oferujemy wyłącznie dla naszych stałych partnerów biznesowych. O tym, kto jest określany mianem „stałego partnera biznesowego” decyduje zarząd Pro Media Plus sp. z o.o. na podstawie swoich indywidualnych opinii.

 

Czy mogę opłacić zamówienie po jego otrzymaniu?

Tak, poprzez wysyłkę pobraniową.

 

Czy mogę zapłacić w ratach?

Sklep promediaplus.pl nie oferuje możliwości płatności ratalnych za zamówione towary. Tego typu płatności mogą być jednak okazjonalnie oferowane przez naszego pośrednika płatności, firmę DotPay. Więcej na temat rat DotPay przeczytasz tutaj.

 

5. Reklamacje

Jak wygląda proces reklamacji produktów?

Wszystkie reklamacje realizujemy w trybie pilnym. Możemy zażądać podesłania zdjęć uszkodzeń, opisu zdarzenia w wyniku którego wada się ujawniła, jak i uszkodzonych towarów. Więcej nt. reklamacji przeczytasz w naszym regulaminie.

 

Czy mogę zwrócić towar?

W świetle polskiego prawa kupujący, który nie miał wcześniejszej możliwości obejrzenia towaru na żywo może zwrócić nieużywany i nieuszkodzony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Zwrot, który nie jest spowodowany winą obsługi sklepu promediaplus.pl odbywa się na koszt zamawiającego.

 

Otrzymałem/am niekompletne lub inne zamówienie.

W przypadku potwierdzenia przez nas zasadności roszczeń do żądania zamiany lub uzupełnienia towaru towar wysyłamy w pierwszym dostępnym terminie.

 

6. Punkty lojalnościowe

Punkty lojalnościowe ze sklepu Pro Media Plus można wymieniać na rabaty (dopiero po uzyskaniu określonych wartości). Nie dajemy możliwości przekazania punktów drugiej osobie lub firmie, zamiany punktów na nagrody rzeczowe lub ich spieniężenia.

 Na co mogę wymienić punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe można wymieniać wyłącznie na rabaty przyznawane przez nasz sklep. 

 

7. Błąd na stronie

Błędy na stronie prosimy zgłaszać na adres biuro@promediaplus.pl