Jak zamawiać?

Dowiedz się:

  • Jak złożyć zamówienie?
  • Czy artykuły reklamowe ze sklepu dostępne są tylko dla drukarni i agencji reklamowych?
  • Jak mogę zamówić pojedyncze sztuki i ilości hurtowe?

Wszystkie towary dostępne w ofercie sklepu można zamówić na 3 wygodne sposoby:

  1.     Za pośrednictwem strony internetowej promediaplus.pl poprzez przejście ścieżki zakupowej. Kolejne etapy ścieżki to:
  •        dodanie produktów do koszyka;
  •        przejście do ekranu podsumowania (ekran koszyk);
  •        podanie danych do wysyłki;
  •        potwierdzenie zamówienia;
  •        opłacenie zamówienia za pośrednictwem przelewu, płatności DotPay lub pobrania.
  1.     Telefonicznie z podaniem danych wysyłki, faktury, liczb towaru, przeliczeniem należnej kwoty przez naszego konsultanta, potwierdzeniem ustnym i przelewem lub płatnością za pobraniem.
  2.     Zamówienie mailowe poprzez podesłanie informacji na temat produktów i zamawianych liczb oraz danych do wysyłki na adres biuro@promediaplus.pl Zamówienia mailowe można opłacać poprzez przelew lub pobranie.

Uwaga! Obsługa sklepu promediaplus.pl zastrzega sobie prawo do zażądania przedpłaty lub odmówienia wykonania przesyłki pobraniowej.

Platforma zakupowa jak i pozostałe ścieżki sprzedaży przeznaczone są wyłącznie dla klientów biznesowych. Nie prowadzimy sprzedaży do klientów indywidualnych.

Sprzedaż na paczki

Wszystkie produkty w naszej ofercie można kupić na sztuki oraz na paczki. Chcąc zamówić liczbę inną niż ta dostępna w paczce należy wybrać odpowiednią paczkę i dobrać kolejne pojedyncze sztuki.

Przykład:

7 sztuk Roll-upów Compact 85x200 = 1 x Paczka 4 sztuki (1 x 139,60 zł netto) + 3 x 1 sztuka (3 x 37,40 zł sztuka) = 251,80 zł netto